уторак, 9. октобар 2012.

Insajder B92 u službi PR


Bez neke preterane želje da se bavim sadržajem emisije Insajder,  koja je po nekom nepisanom pravilu totalni antipod mojim razmišljanjima, a takavu percepciju zauzeo sam početkom onog serijala gde nagrdiše Džaju. Za mene je Džaja car. Bio i ostao. Zahvaljujući njemu odn. timu koji je stvorio, bio sam te davne 91' godine na stadionu Sveti Nikola u Bariju, kao i hiljade ljudi , prisustvovao jednom događaju koji je zauvek uklesan u moje srce i pamtiću ga dok me pamet služi. Ako je  Džaja nešto PROTIVZAKONITO radio, nemam problem sa tim, da se provede postupak. Pobogu, pa po vokaciji sam pravnik. Ali bih podsetio : kod nas postoji presumpcija nevinosti. Neka se krivica dokaže. Osudili ste čoveka, nagrdili. Nije mogao pošteno ni da se brani. Međutim, ako se dokaže da ste inicirali jedan besmisao od postupka, jer u vašim očima Džajić je bio krivac, a vi sudija,  neka se primeni što bi stari Rimljani  rekli : Iudex damnatur cum nocens absolvitur – Kad je krivac oslobođen, osuđuje se sudija  


Od skora je počeo serijal tzv. 'Patriotska pljačka'. Eh, sad ko zna šta znači ovaj prefiks patriotska nek' mu je alal vera. Stvari su takve kakve jesu. Moje želje su krajnje dobronamerne. Nemam neprijatelje, moja je sreća da me okružuju divni ljudi, pa se u tom smislu odnosim prema svima. Tako želim ekipi Insajdera da radi svoj posao, da  budu bezbedni, želim im zaista neostrašćenost, kakvu oni nemaju.

Na Twitter-u, je osvanula screen capture fotka konverzacije zvaničnog naloga serijala i nekog 'mučenika'. Kažem mučenika, jer iz fotografije  koja je dole prikazana ne proizlazi ništa sem da jedan mali čovek sticajem okolnosti dobio mogućnost da zahvaljujući socijalnim mrežama, bude u prilici da ukaže na neke stvari, da li mu se ne dopadaju ili ne.Nikog nije uvredio.Zauzeo čovek stav, pa ga šibnuo javno.































PR je pre svega naučna disciplina. Insajder mora da misli na sledeće : da treba da održava korektne odnose sa publikom, da se stara o sveukupnom imidžu kuće, da gradi poverenje. Tek kada naše organizacije shvate da je središte okrenuto sa nekih stvari na pojedinca u nas će stvari izgledati bolje. Takav prostakluk i prekid kontinuiteta komuniciranja govori o mnogim zakulisama. 

Ako neki iz drugih medija slučajno pročitaju ovaj post, neka budu frajeri pa nek opletu po Insajderu. To je moj apel. Insajder je sam sebi srozao imidž.

Ne daj Bože da se tako nešto desilo političaru. Auu.. to bi bio medijski masakr. Mogu misliti. Taj bi bio učinilac krivičnog dela. Bolje rečeno osuđenik bez presude. Ma kakvi, teretili bi ga za genocid, zločin protiv čovečnosti, a možda bi i dobro prošao samo ako bi napravili Insajder ''Istorijsko-patriotsko-viševekovna-pljačkaška-komunikacija''Bio bi kadriran okom Insajder kamere iz svih vizura. Ne bi se taj odbranio.Onda bi Brankica ili već ko, objavili : Monstruozni političar odbio razgovor za Insajder, pozvali bi Veljovića, da ga pitaju kako je moguće da nije znao da je političar pozivao na ''nasilje'', napravili 1000000 animacija... Osakatili bi ga.

2 коментара:

  1. Taj koi im vodi profil na tw je nebuloza od lika. Nema dalje. Njihova bruka.

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka čast! Odličan blog! Sve si rekao i obrazložio. Inače, nije Insajder samo problem. Na B92 radi i Aleksićeva koja se jednom prilikom javila ispred zgrade Vlade ili Skupštine i izjavila:"Premijer Dačić danas nije u elementu"! (davala opis kako je izgledao). To je za momentalni otkaz! Novinar ne zauzima subjektivan stav, u informativi nema opisa, dakle ona nema šta da opisuje kako je njoj iz njenog ugla, njenim očima delovao premijer Dačić. U bilo kojoj zemlji sveta da tako novinar izjavi o premijeru to bi se vodilo kao kraj njegove profesionalne karijere. Ali avaj, B92 je to. Skinula bih kapu onom ko bude napravio Insajder o Insajderu da se sazna ko stoji iza kvaziistraživačke emisije.

    ОдговориИзбриши