понедељак, 8. октобар 2012.

Тако је добар у кревету ...

Нашалићу се на сопствени рачун. Што да не!? Почео бих са једним јако пластичним приступом о коме је већ писано на многим платформама. Тема је маркетинг. Како га што боље доживети, сажвакати. Приступ није баш оригиналан. Но, то и није баш толико важно. 
Маркетинг је оно што нас окружује . Свуда је. На сваком кораку. 

Почећу од дефиниције :


Маркетинг је процес комуницирања вредности производа или услуге клијентима. Маркетинг се понекад може протумачити као уметност продаје производа, али продаја је само мали део маркетинга.

4 П :

(1) идентификација, селекција и развој производа(политичка платформа, кандидати за спровођење), (2) одређивање њене цене( спецификума у рејтингу, колико кошта глас..), (3) избор дистрибутивног канала да роба, услуга, порука стигне до купца(конференција за штампу, политички говори, заједничко учешће у некој иницијативи, јавни наступи..), и (4) развој и спровођење промотивне стратегије.(теренска и онлајн кампања...)



Сада да пређем на конкретно (све доле написано је измишљено, врти се око једне теме, приступа има много,  исходи  различити, циљ је само један) :

1.  Пођем ја на парти, видим тамо лепу девојку, приђем јој и без размишљања одбрусим : ''Ја сам много добар у кревету ! ''  Tо је директни(изравни) маркетинг


2. Слична ситуација. Ја на журци, приђем пријатељу, замолим га за услугу : ''ајде молим те приђи оној слаткој девојци и реци како сам добар у  кревету !'' Он то и учини. Tо је оглашавање

3. Ја на журци, приђе мени девојка или ја њој разменимо телефоне (популарно цифре), након 2,3 дана позовем је и кажем : ''Ја сам много добар у кревету '' Tо је телемаркетинг


4. Ја  одем на журку на позив власника локала  седим тако, наклаћен за шанком, кажем шанкеру : ''Видиш ону цуру, ај реци конобарици да  јој каже како да сам добар у кревету '' Читава мрежа! Tо је афилијејт маркетинг 


5. Зезамо се тако ми на жураји, прилази мени лепотица, па ми каже :''Банозице, чула сам да си јако добар у кревету '' Tо је препознавање бренда


6.  Мој пријатељ не може ништа, (можда еректилна дисфункција, допадање ал' не у тој мери или тако што.. :) , позива пријатеља, као у квизу 'Милионер' - помоћ пријатеља, да задовољи    потребе девојке Tо је техничка подршка

7. Друштво и ја на журци, лочемо, причам им ја приче, личне хвалоспеве, кад од једном напримаше се људи на моје небулозе и поче локалом да кружи у фазону пренеси даље : ''Баноза бре много добар у кревету '' Tо је баз маркетинг

8. Ми на журци, наложила се једна слаткица на мене, нема петљу за нешто конкретно, ал  са њеног смарта  фотке директ на ФејЗбук, па лајкићи, затим неки твит, па фејвовање, по који менш, па РТ... Tо је социјални маркетинг


9. Приђем ја на журци цурици и убедим је да пође са мојим пријатељем. Tо је нека врста представништва


10. Пођем од куће према локалу где је журеза, већ попио мало са неким друштвом, идемо,  мени падне мрак на очи и попнем се на кућну ограду НН лепојке и раздерем се : ''То сам ја, Банозио и  јако сам добар у кревету '' Tо је наравно СПАМ.

1 коментар:

  1. hahahaha dobar, dobar... još da je tačno pa da spamam po tviteru, žene da te požele, ehej... :)

    ОдговориИзбриши