субота, 11. април 2015.

ŠTA MISLE O NIŠLIJAMA (nama) ISIDORA, PTIKI, GAGA Đ., AMITZ i TORBICA



ISIDORA

PO OPADAJUĆEM REDOSLEDU, OD ZADNJEG KA PRVOM INTERVJUU. CENTRALNE STVARI - NIŠ, NIŠLIJKE/NIŠLIJE

NAJBOLJA SRPSKA SPISATELJICA ISIDORA o našem gradu  : ,,Jako volim Niš, on je zaista grad,sa istorijom, grad plave krvi koji je bez razloga marginalizovan. Srbiji je potreban sjaj I uticaj, pamet I lepota Niša.’’

Banozio (ja) o Isidorinim pisanim rečima – definitivno je Niš, grad bogatih istorijskih dešavanja, prebogat kulturnim nasleđem, grad koji je iznedrio velikane u određenim oblastima.Jako puno pametnih ljudi, koji su nezasluženo u zapećku. Bezlaktaši, koji ne pristaju da budu puki klimoglavci. Jedino mi je sumnjivo to sa uticajem. Nišlije davno, ali baš davno nemaju nikakav uticaj. Najviše zaslugama političara. Ali samim tim i Niš kao Grad gubi na značaju iz tog razloga. Lepota je neizostavna. Koliko se neki trudili, iz neznanja, iz bahatosti, da nam naruže grad i u arhitektonsko-estetskom smislu, Niš odoleva. Devojke su nam prelepe. Mladići isto.

Kompletan intervju sa Isidorom Bjelicom možete pročitati OVDE


PTIKI
NAJDUHOVITIJI , NAJCINIČNIJI, I NAJPOZNATIJI (posle mene, naravno) ONLINE PRAVNIK PTIKI o tome šta treba Niš da isturi u prvi plan : ,,….kuhinju, naravno. Ono što biste mogli da isturite u prvi plan I da budete po tome prepoznatljivi bi moglo da bude odsustvo politikantstva.

Banozio (ja) o Ptikijevim rečima – definitivno sam saglasan da niški specijaliteti treba da budu u pravom planu. Toliko dobrih kafana imamo. Pomenuo bih Staru Srbiju i Galiju. Odličan provod, odlična hrana, bezbednost na vrhunskom nivou. Gosti – oduševljeni. Ptiki je apsolutno u pravu, jer se ovde ljudi ne bave politikom (oni koji treba da se njome bave) već se bave politikantstvom i spletkarenjima. I tome će jednom neko da stane na put.Moraće. Mnogo se ispašta zbog toga.

Kompletan intervju sa Ptikijem možete pročitati OVDE

GAGA Đ.
KADA BI GAGA ĐERMANOVIĆ brendirala Niš, pre sve ga bi napravila : ,,...hibrid promo poruke sačinjene od mišljenja posetilaca i meštana. Uzeti najbolje od onoga što mi sami smislimo i onoga što drugi misle o nama, dobar je start za rebrendiranje Niša. ....najbolji promoteri grada su njegovi građani i utisci koje su ostavili na nas goste. Ja sam zbog njih zavolela Niš.’’
...meraklije! U poslu i životu. Ljudi sa velikim srcem. ’’

Banozio (ja) o Gaginim pisanim rečima : Ja ovde ništa ne bih dodao, oduzeo, prokomentarisao.

Kompletan intervju sa Gagom Đermanović  možete pročitati OVDE



AMITZ DULNIKER
NAJČITANIJI SRPSKI BLOGER AMITZ  nas Nišlije doživljava : ,,…isto kao i sve druge ljude na Balkanu, iscrpljene životom u ovakvom društvu, bez perspektive, ideje i pravde.

Banozio (ja) o Amitz-ovim pisanim rečima :Ideja ima na pretek. Doduše, sve manje, jer su ljudi ovde obeshrabreni zbog činjenice da im ideje nisu nailazile na odobrenje, a to znači da nisu mogle da budu realizovane.

Kompletan intervju sa Amitz-om možete pročitati OVDE




TORBICA
TVORAC HIPSTERAJA, MAS EDUKACIJE I ČOVEK- BREND SADA SA NOVOM ENERGIJOM TORBICA o Nišu, tome šta treba, a šta ne bi trebalo: ,, ...grad koji ja jako volim, ali Nišlijama nedostaje entuzijazam da prepoznaju kvalitet iz svoje sredine.’’
,,Niš treba da izgubi iluziju da će se reindustrijalizovati. Grad treba da podrži maksimalno infrastrukturne projekte u telekomunikacijama, da podrži edukacije, konferencije, Hubb-ove i slične projekte koji podržavaju razvoj internet biznisa. ... treba da uvede eUpravu skroz između građana i biznisa i gradskih službi i da PRVI omogući online plaćanje taksi’’

Banozio (ja) o Torbicinim pisanim rečima :Sve što bih i ja predložio. Krivo mi je, jer je ideja ostala samo mrtvo slovo na papiru.Svedočanstvo o tome je tekst koji sam napisao za Građanin januara 2014. KANCELARIJA ZA BRZE ODGOVORE - ONE STOP SHOP

Kompletan intervju sa Torbicom možete pročitati  OVDE


Napomena autora – profesora doktora didžej Markiza de Banozia : Nišlije/Nišlijke su osobe, bez obzira na poreklo, društveni status, versko, seksualno i nacionalno opredeljenje sa prebivalištem u Nišu, bez obzira koliko dugo i na koji način žive u mom/našem voljenom gradu. Nišlije/Nišlijke jedino nisu ljudi koji su Niš sistematski upropaštavali, bez obzira na to koliko dugo i na koji način žive u mom voljenom gradu.

To što sam rođen u Nišu, što su mi roditelji rođeni u Nišu, ne daje mi za pravo da pravim diskriminaciju po bilo kom osnovu. Diskriminacije nema  jedino u slučaju kada smo ti prijatelju pružili priliku, kada si mogao a nisi, kada si bio u prilici da doprineseš mom/našem gradu a sve si upropastio, bez obzira na trenutak.

Нема коментара:

Постави коментар