
Kako jednostavno, jedinstveno i supersonično brzo odgovoriti na
važna pitanja, a da to stane u par redova i bude jasno ’ko dan....
SLEDI INTERVJU
![]() |
Drgana Đermanović /DĐ |
Banozio : Koji trendovi će obeležiti SM u 2015. godini?
DĐ : Svakako DARK SOCIAL, personalizacija, transparentnost, kvalitet i
naravno mobile.
Banozio
: Šta
misliš o konferencijama tipa #novaenergija
?
DĐ :
podržavam svaki događaj koji na nov način obrađuje e-teme. Koliko god da ih je
- malo ih je! Srećno organizatorima.
Banozio
: Na koji način bi ti brendirala turističku ponudu Niša ?
DĐ :
Napravila bih hibrid promo poruke sačinjene od mišljenja posetilaca i i
meštana. Uzeti najbolje od onog što mi sami mislimo i onog što drugi o nama
misle, dobar je start za rebrendiranje Niša.
Banozio
: Tvoje prve asocijacije na Niš ?
DĐ :
BizBuz prijatelji. Najbolji promoteri nekog grada su njegovi građani i utisci
koje su ostavili na nas goste. Ja sam zbog njih zavolela NIŠ.
Banozio
: Tvoje mišljenje o nama (Nišlijama, Nišlijkama)?
DĐ :
meraklije! U poslu i životu. Ljudi sa velikim srcem :)
Banozio
: Kako ti se dopala zajednička akcija Tutrističke
organizacije Srbije (TOS) i agencije HomePage - #PlaninskePrice
?
DĐ :
konačno prava e-promocija u saradnji sa e-zajednicom. Sve pohvale
organizatorima i kolegama koji su učestvovali. Hoću još takvih kampanja.
Banozio
: Politička kampanja na netu ?
DĐ :
Web je za štrebere ne za kampanjce. Dokle god stranke to ne shvate od weba će
imati više štete nego koristi.
Banozio
: Pisala si o volonterskoj mreži SNS, koja je bila rađena po uzoru na Obama
Dashboard, stav o tome (projekat nije zaživeo, ipak, ko zna..)?
DĐ :
prva ozbiljna sistemska organizacija članstva! Za svaku pohvalu. Dobar alat je
tu, ali ajde da radi dobre stvari.
![]() |
preuzeto sa draganadjermanovic.com |
Neizmerno
sam joj zahvalan na izdvojenom vremenu i trudu. Njena predavanja možete skinuti sa Youtube -a .
Na kraju, smatram da je jako važno predočiti šta je BeeShaper. Najkraće rečeno - ,stvar, je
fenomenalna. Inovativni način za povezivanje brenda i korisnika neta. Ljudi kao medij. Zapravo, sve je u ljudima. Čovek kao središte
zbivanja. Bilo i biće. Ljudi prenose,
ukoliko veruju, najbolje poruke, iskustva i privrženost brendu onima kojima
treba da prenose.
KVALITET
Hvala na prilici Branko. Super ti je ova forma :)
ОдговориИзбришиSo strange to see a serbian lady smiling next to a man who bombed you.
ОдговориИзбриши