понедељак, 16. фебруар 2015.

DRAGANA ĐERMANOVIĆ vs. BANOZIO : ONLINE INTERVJU



Dragana Đermanović  (dalje : DĐ) je po mnogo čemu posebna. Pre svega, mlada, ostvarena žena, što  po ovdašnjim merilima u neku ruku ,, znači majka’’. Međutim, ona je za pojmove prosečnog  balkanca, hteli to da priznamo ili ne,  sinonim uspešnosti.  Blogerka, vlasnica konsultantske firme PRpepper communications, suosnivačica BeeShaper startapa...   Ja bih je citirao : ,, U životu možemo onoliko koliko želimo. Uvek sam želela mnogo, zato imam mnogo.’’

Kako jednostavno, jedinstveno i supersonično brzo odgovoriti na važna pitanja, a da to stane u par redova i bude jasno ’ko dan....

SLEDI  INTERVJU


Drgana Đermanović /DĐ
Banozio : Koji trendovi će obeležiti SM u 2015. godini?
DĐ : Svakako  DARK SOCIAL,  personalizacija, transparentnost, kvalitet i naravno mobile.

Banozio : Šta misliš o konferencijama tipa #novaenergija ?
DĐ : podržavam svaki događaj koji na nov način obrađuje e-teme. Koliko god da ih je - malo ih je! Srećno organizatorima.

Banozio : Na koji način bi ti brendirala turističku ponudu Niša ?
DĐ : Napravila bih hibrid promo poruke sačinjene od mišljenja posetilaca i i meštana. Uzeti najbolje od onog što mi sami mislimo i onog što drugi o nama misle, dobar je start za rebrendiranje Niša.

Banozio : Tvoje prve asocijacije na Niš ?
DĐ : BizBuz prijatelji. Najbolji promoteri nekog grada su njegovi građani i utisci koje su ostavili na nas goste. Ja sam zbog njih zavolela NIŠ.

Banozio : Tvoje mišljenje o nama (Nišlijama, Nišlijkama)?
DĐ : meraklije! U poslu i životu. Ljudi sa velikim srcem :)

Banozio : Kako ti se dopala zajednička akcija  Tutrističke organizacije Srbije (TOS) i agencije HomePage -  #PlaninskePrice ?
DĐ : konačno prava e-promocija u saradnji sa e-zajednicom. Sve pohvale organizatorima i kolegama koji su učestvovali. Hoću još takvih kampanja.

Banozio : Politička kampanja na netu ?
DĐ : Web je za štrebere ne za kampanjce. Dokle god stranke to ne shvate od weba će imati više štete nego koristi.

Banozio : Pisala si o volonterskoj mreži SNS, koja je bila rađena po uzoru na Obama Dashboard, stav o tome (projekat  nije zaživeo, ipak, ko zna..)?
DĐ : prva ozbiljna sistemska organizacija članstva! Za svaku pohvalu. Dobar alat je tu, ali ajde da radi dobre stvari.


preuzeto sa draganadjermanovic.com

Neizmerno sam joj zahvalan na izdvojenom vremenu i trudu. Njena predavanja možete skinuti sa Youtube -a .


Na kraju, smatram  da je jako važno predočiti šta je BeeShaper. Najkraće rečeno -  ,stvar, je fenomenalna. Inovativni način za povezivanje brenda i korisnika neta.  Ljudi kao medij. Zapravo, sve je u ljudima. Čovek kao središte zbivanja. Bilo i biće. Ljudi  prenose, ukoliko veruju, najbolje poruke, iskustva i privrženost brendu onima kojima treba da prenose.



KVALITET

2 коментара: