четвртак, 15. јануар 2015.

TORBICA vs. BANOZIO : ONLINE INTERVJU

Nakon višemesečne pauze nastavljam sa ,,postovanjem’’. Najmanje 2 cilja će me rukovoditi u daljem radu na mom blogu. Prvi, nada da će pročitati donosioci odluka(ili preciznije političari ovi naši lokalni), pa da će iz svega napisanog nešto primeniti  u praksi i velika želja da ostalim čitaocima personalnog bloga približim stavove nekih koji su vredni svakog sekunda mog dragocenog vremena jer imaju puno toga pametnog reći. Drugi, da će bar jedan od objavljenih blog postova zabeležiti posetu kakvu je imao  Uporedni test : Vucic vs. Djilas  (nekoliko desetina hiljada jedinstvenih poseta za 2,5 godine). Neko će reći da je to moja potreba za samoreklamerstvom. Ok, ako je to tako – nek' im bude. Takva vrsta ljudi me zaista ne interesuje. Sami sebe će ugušiti u hejtu i kritizerstvu.

Počinjem sa serijom intervjua. To će biti, kako sam nagovestio,  po sopstvenom nahođenju određeni ljudi(ukupno njih desetoro koji su pristali da mi daju intervju) koji zavređuju pažnju da im poklonim vreme. Da li sam na pravi način izvršio selekciju ,,repondenata’’? Moguće su i greške, ali mislim da nisam pogrešio, a argument u prilog toj tvrdnji  je moja višegodišnja aktivnost na brojnim društvenim mrežama.

STARTUJEM od Torbice. Zorana Torbice. On mi je posvetio vreme, i u prijatnom zajedničkom ćaskanju putem SKYPE-a (dok je Torbica u Parizu !!) , koristeći twitter, malo tw lajnu, malo DM, a nakon toga i čet na FaceBook-u nastao je ovaj intervju. Pravi online SM intervju. Koristim ovu priliku da mu se još jednom neizmerno zahvalim.

Zašto Torbica?

TORBICA PART I

Čovek je totalno nepredvidiv. Nekada je predmet osporavanja, ali definitivno osoba kojoj se mnogi dive, pokušavaju da prekopiraju i čiji se uticaj meri sposobnošću da na jednom mestu okupi,recimo, oko 1000 ljudi, različitih profesija, iz različitih zemalja, da najbolje izbrendira mesto, da pruži posetiocima događaja fenomenalna i korisna predavanja, dobar provod, da napravi pravi buzz, nakon toga, da sam uživa u sopstvenom uspehu i da na kraju svako u lancu slobodno može da kaže – Svi(i ja) smo zadovoljni.  Napominjem, plodovi(posledice)njegovih akcija traju više meseci, ili više godina nakon toga.

INTERVJU

…ŠTA SAM PITAO I KAKVE(KOJE) ODGOVORE DOBIO…


Banozio : Boriš se kao lav za Pay Pal. Sta je tu toliko moćno, jako, pa tera na akciju ?

Torbica : PayPal u Srbiji - PayPal kao najpoznatiji servis za plaćanje na svetu ima direktan i indirektan značaj.
Direktan značaj je taj što bi građanima i mikro i srednjim firmama omogućio brz i jefttin servis online naplate što sada nije moguć.Indirektan značaj je benchmarking zakonske regulative i uopšte shvatanja države o značaju Internet biznisa i elektronske uprave.
Na žalost od malo razumevanja došli smo do totalnog nepostojanja dijaloga između države i preduzetnika i građana koji bi da privređuju putem Interneta.Zamislite da naručite uslugu preko portala www.euprava.gov.rs i platite paypalom


Banozio : Srbija za 10.godina?

Torbica :Gde je Srbija za 10 godina?

Banozio : Da si politicar koje bi 3.stvari uradio?


Torbica : mmmmhhh  3. stvari koje bih uradio kao politilčar...
1. apsolutan razvoj ekonomije znanja i ulaganje u obrazovanje
2. reforma ekonomskih Zakona, deregulacija i apsolutno postavljanje svih komunikacije u online okvir građanin sa državom, biznis sa državom, država sa državom.
3. Postavljanje Internet offshore zone u Srbiji
Za 10 godina Srbija je bogata zemlja.


Banozio : Kao rodjenom Nišliji, mnogo mi je interesantan stav drugih o Nišu, mogućnostima, percepciji razvoja, mojim sugradjanima.. Tvoj stav je ?


Torbica : Gde je Niš? Niš je grad koji ja jako volim, ali Nišlijama nedostaje entuzijazam da prepoznaju kvalitet iz svoje sredine. Primer je jedna od najboljih Internet konferencija u Srbiji koja se više ne održava, BizBuzz . Sponzori konferencije a i učesnici su bili iz cele Srbije sem u izuzecima iz Niša. Niš treba da izgubi iluziju da će se reindustijalizovati. Grad treba maksimalno da podrži infrastrukturne projekte u telekomunikacijama, da podrži edukacije, konferencije, Hubb-ove i slične projekte koji podržavaju razvoj Internet biznisa. Grad Niš treba da uvede eUpravu skroz između građana i biznisa i gradskih službi i da PRVI omogući online plaćanje taksi.




Banozio : Aj da mi izdvojiš neke političare koji su ti u online svetu posebno dragi,ok ?

Torbica : Ne delim ljude po profesijama, samo na dobre i loše. Ima puno dobrih ljudi koje znam i ne želim da izdvajam nikoga jer nema smisla. A loši, pa loši me ne interesuju.

Banozio : Imaš još nesto da dodaš ?

Torbica :  Dovoljno od mene.




TORBICA PART II

Ja nisam Netokracija, Blic, Kurir, Danas, Informer, Novosti,…mnogi drugi mediji, odnosno glasila koja su sa njim u kontaktu, ali najbolje možete dragi moji saznati o njemu kroz fotografije.  Odobrio mi je da proberem par fotki, ja probrah upravo one koje će ga najbolje opisati. Nekada slike(fotke) govore više od milijardu reči.


ORGANIZATOR

ORGANIZATOR

ORGANIZATOR

U SUPER DRUSTVU

PREDUZETNICKI DUH

SA MOJOM NOVOM ,,ZRTVOM''

HIPSTERAJ

KO JE ,,OVAJ'' PORED TORBICE ? :D

 TVITOMANIJA, BLOGOMANIJA ILI KAKO GOD TO NAZVALI – MORA SE ORGANIZOVATI U NIŠU

3 коментара:

  1. Jebo te bog na sta sam upravo izgubio vreme. Da li ste svi vi jebeno normalni nije mi jasno

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno provedenih par minuta, bravo Banozio
    jedva cekam sledece...

    ОдговориИзбриши
  3. Nije lose...Ovaj be Torbaja s mnogo poznate face :-)

    ОдговориИзбриши