уторак, 23. август 2016.

SVADBA VEKA - INTERNET SENZACIJA

Lepi Dule i Alisa

Dok se bura koju su izazivali Dušan i Alisa na internetu ‘’SVADBOM VEKA’’ još ne stišava usled brojnih net komentara, što onih okej, što malicioznih, 
i dok gosti na venčanje 
sa nestrpljenjem iščekaju taj famozni 3.septembar, i dok pripreme mladenaca verovatno teku u najveće... da se i ja uključim u viral  o tom startap braku. 

Zašto start up ?

Brak je pre svega pravna institucija. Posledično pogađa imovinske interese pojedinaca mlade/mladoženje. Živimo u doba materijalnog. Oni koji negiraju ovo, verovatno žive u paralelnom univerzumu. 
Pravilo event management-a ''ako nije veliki, događaj kao da se nije ni dogodio''.



Dr Becko, otac Dušana Ilića, čovek
sa preko 500  rock ploča u privatnoj kolekciji
Dušan Ilić moj (naš) školski iz generacije ’76 Stevan Sremac u Nišu, menadžer sa kontaktima u telefonu brojnih dama, alijas Lepi Dule, je gradsko, niško dete. To mu daje startnu prednost u stvarima kojima  se bavi u odnosu na druge. Beckov sin. Dakle, sin pasioniranog ljubitelja ROCK-a. Šta o Lepom Duletu  još da kažem.. Šoumen pravi, šarmer, kreativan, lucidan, vrhunski organizator, verovatno jedina osoba koja je u stanju da pomiri sve niške naizgled neusaglašene  temperamente i da ujedini nespojivo. Za njega ne postoji generacijski jaz. Sa svima taj ume. Malo je onih koji znaju da Lepi Dule nije odrastao na folkerima, bio i u predgrupi nekoj, da su bitovi obeležili njegovo detinjstvo, da je otvorio svojevremeno Kramelu i da tu priča doživljava neočekivani obrt. Zaključak koji ga navodi na obrt - Na trošak ljude teraju samo narodnjaci. Narod traži, i Lepi Dule rešio da im to priušti. Neopterećen predsrasudama, svestan današnjeg trenutka, njegovo  SUDBONOSNO DA nije samo puka formalnost već opšta prilika za dobar biznis koju je prepoznao, u to sam siguran. Kao event manager u wedding planiranju  otišao je korak dalje.  Po prirodi posla on jednostavno  mora tako. Recimo, ja sam dugo iz ‘’drugog’’ plana u marketing menadžmentu. Moj zadatak je bio da se bavim drugim segmentima, a i u različitoj sam industriji. Tekstovi na 2 korporativna bloga za koje pišem razlikuju se od stila na koji vam se obraćam na personalnom blogu, i na društvenim mrežama. Različite su i tematike. Moj zadatak je stvaranje uslova za reklamiranje drugih,. Sebe nikada nisam umeo da izreklamiram, da ‘’prodam’’, ‘’unovčim’’. Kada za to dođe vreme, o tome će se drugi starati.Podela poslova. Ko zna koliko je ljudi pročitalo autpute pojedinih istraživanja, a da nisu imali pojma o tome da moj potpis stoji iza toga. Međutim, osoba poput Lepog Duleta jednostavno mora  sa takvim pristupom pred ljude, čak i kada je reč o organizaciji za njega sudbonosnog događaja.



NEKOLIKO  reči o onome što prethodi i  samom događaju zakazanom za 3.septembar
Mladencima sigurno ništa  nije promakao

Mladenci koji misle na svaki detalj


VRHUNSKO  PLANIRANJE
3 stejdža, 9 bendova, 30 muzičara.. sve pobrojano garantuje posebno iskustvo zvanicama.
Leptir mašna - Alisa
Vodilo se prilikom planiranja kampanje  računa o svakom detalju
Fotografije prelepe, raznolike, digitalizacija događaja, ček liste, pozivnice, pretpostavljam i mnoge naizgled sporedne stvari.
Impozantan broj gostiju
SM advertajzing ( moja zamerka se odnosi na nedovoljno korišćenje webtech revolucije), fb fan pejdž, sajt nakićen onako u Duletovom stilu, sa nekoliko inspirativnih i kontroverznih par rečenica o ,,spoju veka'' za ,,događaj veka''.
Još gosti nisu počeli da pristužu. Sama najava je izazvala buru reakcija. Negativnih i pozitivnih. Čuveno niško ‘’’Bem ti j… ako niko ne zna’’je izdominiralo. Metaforički, naravno.

Možda Lepi Dule nije bio svestan mogućih razmera njegove odluke da kaže iskreno ‘’DA’’i da to upriliči takvim spektaklom, ali da nije želeo pažnju i određene efekte u to čisto sumnjam. Svestan je itekako Lepi Dule domašaja njegove ludokamenačke manifestacije I njenih efekata.
Ne ulazeći dublje u motive dva najznačajnija aktera SVADBE VEKA, iz SVADBE VEKA kao razloge potpomognute komunikacionim miksom vidim finansijske efekte tog glamuroznog događaja.

Lepi Dule je najbolji primer kako šljaka na delu fund raising. Pokrovitelja manifestacije koliko vam srce ište. Inače, u wedding industriji je pravilo da se mogućnost involviranja sponzora event-a isključuje. SVADBA VEKA je totalno suprotan primer. Troškovi kojima neće biti izloženi mladenci, a mogu predstavljati značajan izdatak, Lepi Dule ‘’duguje’’ teško stečenoj reputaciji. Ne manje bitna stavka je broj zvanica. 600. Taj podatak će omogućiti razvoj startap institucije. Zvanice će investirati u mladi bračni par, a zauzvrat će dobiti minimum, za niške prilike – neprevaziđeno korisničko  iskustvo.

Značaj koji predstavlja korisničko iskustvo u ivent menadžmentu je najbitnija stavka, i za to će se, nema sumnje, Dušan i Alisa maksimalno pobrinuti.

INTERNACIONALIZACIJA SVADBE VEKA I DIJASPORA

Više pregleda na Youtube-u od Cece,
 Peđa Medenica

Sada zamislimo klipove posle SVADBE VEKA na YT kanalu. Bolje reći broj poseta.  Činjenica da će u Alisinu i Duletovu čast zvanice uveseljavati jedan Peđa Medenica čiji je spot na YT pregledan 36.200.000 puta dovoljno govori sama za sebe. Livestreaming, dobar deo gostiju će uživati u tome da ih drugi voajerišu. Naročito tu mislim na najratobornije kritičare na društvenim mrežama koji neće oči skidati sa livestreaming-a. Radoznalost će doživeti VRHUNAC. A, mogu misliti šta će se dogoditi sa Srbima u regionu i šire. 

Pre par dana čitamo dnevnu štampu drug i ja, i tek najednom obrati se on meni čudnim glasom  dižući novinu u vis, otvorena stranica na kojoj sijaju Dušan i Alisa, sa retoričkim pitanjem :,, Šta će tek biti ako se razvedu?''

Odgovor na ovo pitanje dao je Dule u pojašnjenju ustalasalih internet strasti  za jedan dnevni list, a ja ću sada pokušati da parafraziram : ,, za one koji su nam poželeli razvod - 6 stejdževa, 1200 gostiju, 18 bendova, 60 muzičara.. dakle, najava RAZVODA VEKA!? Prepustimo godinama pred nama da nam daju odgovor na to..''

Sve u svemu, prijatelju Dušanu Iliću i njegovoj životnoj saputnici želim sve najlepše. Duletu moram iskreno čestitati na obećanju datom pred generacijom ’76 na dvadeset godina mature. Obraćajući se lično Vidi, našoj nekadašnjoj divnoj profesorki srpskog jezika pred svima Dule je obećao da će stati na LUDI KAMEN. Dakle, čovek koji drži do obećanja je čovek. Od srca novopečenom dvojcu želim i da im se iz zajedničke ljubavi pridruži još, za početak dovoljno – jedna mala osoba. Da im brak bude buran, prepun događaja, mnogo zajedničkih uspeha, i da se njihov startap projekat pretvori u jedan blue chip brak.

Na samom kraju šta bih poručio nepopravljivim komentatorima? Manje uvreda, biće bolje, gledanjac u sopstveni  tanjir, nikako tuđ.. a što se SVADBE VEKA tiče, najtoplija preporuka, naročito ako studirate ili se bavite marketingom ili menadžmentom odgledajte  prenos SVADBE VEKA, naučićete nešto .. sigurno!


 TV PINK SE JOŠ UVEK NIJE UKLJUČIO U SVADBU VEKA ?

BURME SA STILOM

Нема коментара:

Постави коментар