среда, 5. јул 2017.

INTERVJU SA JELENOM ŽARIĆ KOVAČEVIĆ

Na stranačkom zadatku
Posle duže pauze, nastavljam u kontinuitetu, jer nakon intevjua sa njenim poslaničkim kolegom, Vladimirom Đukanovićem Đukom, sledi intevju sa pravom Nišlijkom, takođe, narodnom poslanicom. 

Moji drugari kažu jedinom poslanicom iz Niša u NSRS, koju su registrovali. Zapravo, postoji još poslanika iz Niša. 

Ja je zovem Jeca. Narodna poslanica je. 100 puta smo se posvađali. Tako to ide kod nas u Niš. Al' u Niš se i mirimo. Bio sam ubeđen da me 'namontirala' (tako mi pričali), međutim, čak i da jeste, bolje ona, nego bilo ko drugi od one 'niške' bagre. Ima čelične nerve, hrabra je,  obrazovana, pristojna,  priča se da je u Nišu omražena ( kod manjeg broja ljudi, paradoks da bude veći, od ljudi iz niškog SNS-a, a žensko je).Ovo je prvi od dva intervjua, nakon čega sleduje obećanje od 3 intervjua sa neverovatno poznatim i uticajnim ličnostima. U međuvremenu, trajno gasim facebook profil. Pre gašenja, samo mnogo fotografija sa majicama prof.dr dj banozio i Sveprisutni 007, ali i to će proći...

Suštinski, intervju sa JŽK, je uvertira u razgovor koji će se dogoditi između , JŽK  sa građankama i građanima Niša u Pelivanu, u najstrožem centru našeg nalepšeg grada


...

  1. Kao narodnoj poslanici, da li ti doprinosi korišćenje društvenih mreža ? Društvene mreže za mene predstavljaju posebno zadovoljstvo. Danas su, od kada sam uplovila u političke vode, društvene mreže još značajnije. To je postao jedan od  načina i na koji komuniciram sa brojnim sugrađanima. Dostupna sam 24x7 za sve. Kapiram to kao obavezu – da kao narodna poslanica stalno komuniciram sa mojim Nišlijama.
  2.  Ne poseduješ blog kao alat komunikacije, hoćeš li se oprobati kao blogerka ? Nisam razmišljala o blogu.  Stvari sam postavila  na sledeći način, da kada čovek radi nešto, on treba da bude maksimalno posvećen tome. Pisanje te vrste podrazumeva, upravo to, maksimalnu posvećenost. Kolegama i koleginicama narodnim poslanicima, ukoliko imaju prilike, najtoplije preporučujem. Možda ću se i sama odlučiti na takav korak. Ko zna.
  3. U Srpskoj naprednoj stranci u Nišu, dugi niz godina vodiš jedan savet. Koje su , da se tako izrazim, obavezne aktivnosti tog saveta ? Pet godina vodim Savet za populaciju, brigu o deci i socijalna pitanja u Gradskom odboru SNS u Nišu. Imamo mnogo stranačkih akata koja regulišu određena pitanja, tako da se i delokrug Saveta koji vodim zadržava u tim okvirima. Kontaktiraju nas građani koji imaju brojne probleme, a treba im naša podrška, socijalna, materijalna, itd.. organizujemo akcije različitog tipa, brojne tribine za omladinu, predavanja, radionice, na različite načine obeležavamo svetske i međunarodne dane koje smatramo značajnim za lokalnu zajednicu. Tu je SNS otišao toliko ispred svih ostalih stranaka. Rad sa ljudima na prvom mestu.
  4. Za većinu beogradskih kolega verovatno predstavljaš ''osobu iz unutrašnjosti'', ili grešim kada pomislim da te tako doživljavaju ? Svesna sam ljudske različitosti. U skladu sa time su i ljudske reakcije, ali kada me ljudi upoznaju, predrasude nestaju, ako su postojale.  Smatram sebe osobom koju funkcija nije promenila. Primera radi, tebe volim i poštujem i kao Branka, ali i kao Banozia. Drag si mi bio, trenutno si mi drag, ali i ostaćeš drag. Malo je takvih koji toliko vrede kao ti. Sa ponosom to ističem.
  5. Šta preporučuješ kolegama i koleginicama poslanicima u cilju afirmisanja sredina iz kojih dolaze ? Poslanici imaju mogućnost postavljanja poslaničkog pitanja bilo kome na samoj sednici, još su sigurni da će dobiti odgovor u pisanoj formi. Takođe, mogu u odgovorajućem ministarstvu zakazati sastanak i doći sa predstavnicima lokalne samouprave. Za govornicom mogu govoriti i o problemima u odrđenim opštinama, u načelnoj raspravi.
  6. Znamo se jako dugo. Meni, pravo da ti kažem ''smeta'' što si slabo zastupljena za skupštinskom govornicom, jer iskreno mislim da imaš šta da poručiš, pre svih, našim Nišlijkama i Nišlijama...Razlika je ogromna. Gledati na tv-u i biti prisutan i aktivno učestvovati – nebo i zemlja. Poslanička grupa SNS je velika, treba dati šansu svima, a ja sam u prvom mandatu i mnoge stvari još uvek učim. Zadovoljna sam, ne brojem javljanja, ali onime što sam izgovorila, svakako jesam. Govorila sam do sada u načelnoj raspravi o desetak predloga zakona, a javljala sam se i u raspravama o pojedinostima, po amandmanima. Uvek može i mora bolje.
  7. Tvoje preporuke turistima ''šta ne propustiti/obavezno pogledati'' prilikom posete Nišu ? Niš je prelep grad, koji ima dušu, mnogo toga može da pruži, najrazličitije sadržaje u kojima se svako može pronaći. Ljudi Niša, Tvrđava, Ćele kula, nalazište Medijana, Narodno pozorište, galerije i muzeji, Niška Banja, nezaobilazni letnji festivali, koncerti, kafane, bez kojih doživljaj Niša ne bi bio potpun.
Sa inauguracije predsednika Srbije,
gospodina Aleksandra Vučića

Нема коментара:

Постави коментар