среда, 29. мај 2013.

#TVITOMANIJA


DA SUMIRAM UTISKE SA #TVITOMANIJA



Počinjem od kraja. Bilo je fenomenalno. Najveća regionalna koferencija posvećena društvenim mrežama. Sjajni predavači, druženje, zabava. Nijedan incident, ne računajući nekoliko razbijenih glava(što je jako strašno). Krivac su čiste staklene površine predivnog kompleksa u Novom Vinodolskom u Hrvatskoj.

11.00 Beograd 08.05.2013.

Krećemo moja 2 verna cimera i ja. Moji - Mario i Gaga. Koliko su me nervirali  na Tvitomaniji, toliko pa puta još toliko ih više volim.

I na Tvitomaniji - JA VOLIM NIŠ


13.00 Granica SRB - HRT

Dočekuje nas na Hrvatkoj granici carinik sa pitanjem : Gdje ste se zaputili? – Nas troje u glas: Novi Vinodolski. 
Carinik: Tvitomanija. Želim Vam ugodan boravak.

Još mi se mota film po glavi : kako je uređena priroda i koje su Hrvati mere preduzeli na očuvanju krajolika...tu je interesentna priča i o solarnim panelima i vetro parkovima. Kravice, farme..predivno. Tako je na #Tvitomanija bio i Farmeron. Nešto što bi u Srbiji trebalo što hitnije primeniti !



18.15 Novi Vinodolski - Hrvatska (oko 40 km južno od Rijeke)

Stižemo u New Hotels&Resort – NoviVinodolski. Predivno mesto. Toplo preporučujem svima kao odredišnu destinaciju za predstojeće letovanje.  Vrhunska usluga i poslovična ljubaznost. Sve ostalo samo možete naslutiti. Najbolje je ipak otići u Novi Vinodolski i proveriti ove moje tvrdnje offline.

Naravno, da u godini obeležavanja Milanskog edikta nisam mogao da izdržim a da ne promovišem moj omiljeni Grad Niš i našeg Gradonačelnika, koliko su mi to prilike dozvoljavale. Posebno mi je drago što sam imao tu prigodu i čast da uručim poklone gradonačelniku Rijeke gdinu Obersnelu i predsedniku Skupštine Republike Srpske gdinu Igoru Radojčiću i ženskoj osobi koja je bila zamena Gradonačelnika Pule. Tu mi je pomogla naša Gaga. Da se razumemo - poklon paketići (sadržaj) : brošura Turističke organizacije Niš, Flajer o Milanskom ediktu, Kalendar i sve to u kesi na kojoj je grb Niša i na kojoj piše GRAD NIŠ.


# P R E D A V A NJ A

Na slide show pojavljueje se lik Zorana Torbice, koji je okarakterisao u svom predavanju na jedan sjajan način Varagić. Citiram : ''Svi ovde prepoznajemo Torbicu, Zorana Torbicu, neki ga vole, neki ne, ali mu se jedno ne može osporiti, da je okupio preko 600 ljudi iz celog regiona na jednom mestu.''

Moje Nišlije su me pitale : Ko je taj Torbica- Opisao sam u jednoj rečenici. Čovek je organizator, event mag, sposoban, voli da se zeza i dobro se zeza... Jedan moj prijatelj na lokalnom narečju opisao je većinu koja je totalni anitpod svim pomenutim atributima :'' Tebra Banozio ovde naši ne znaju be da organizuju predstavu za klinci kako treba, a kamo će se zezaju.''

Interesantno je i kada su videli u jednoj kladionici fotku Ivana Zeljkovića sa natpisom ''Ja volim Niš'' : ''Brate koji kralj, car, kum....lelele.. treba što pre da dođe da se ponačukamo''

Svakako, ne treba izostaviti i Žarka Ptičeka. Tematika kojom se bavimo i koja nas interesuje je jako bitna. Pravne posledice internet ugovaranja, plaćanje, zapravo izvršenje online ugovora.

Uspeh sa Tvitomanije su njene Poruke 

  # Ujedinjenje, prelazak iz online sfere u RL, dobra zabava

  # Dokaz da su biznisi iznad i ispred politike

  # Mogućnost obogaćivanja znanja i razmena iskustava

Na netu sam iskopao par blogova na kojima su i teme sa Tvitomanije. Izdvojio bih par meni interesantnih priča. O ukusima ne treba raspravljati.
kriminalni blog   marketing itd.  deda bor   

naravno Tvitomanija je ostavila i par 'trauma' - Marijana VB (KAKO JE MI U NIŠ' ZOVEMO :)) nije dobila poklon, mada sam joj obećao(moram naći način da popravim to !), a  lepa Nevena/Nevenator je dobila majičicu a nije mi poslala fotkicu ! DA ISPRAVI GREŠKU :)







1 коментар: